Jumaat, 30 September 2011

LIM GUAN ENG SUDAH SEMAKIN BODOH..!!!

Haiyaaa...!!! lepas satu, satu lagik isu timbul yang ternyata memeningkan puak puak Pembangkang Haprak nie...bagusss...!!! aku suka aku suka...!! :)...jadi korang nengoklar sendiri videoklip kat bawah nie...video yang pertama (min: 0.34) dimana terang terang Lim Biawak ni ada sebut perkataan JOHOR....sementara videoklip yang kedua (min 1.01) dia kata dia tak sebut pun perkataan JOHOR...!!! dah tu kata pulak ini majlis private (min : 1.25) dan hanya untuk wartawan2 asing yang hadir pada majlis tu saja ...
Alo APEK..!!! kalu majlis tertutup pun tidak semestinya ko bebas nak putar belit dan tabur fitnah macam tu...Oooo...!!! majlis private tak sepatutnya menjadi perhatian umum lar yer....erm nasib baik Mat Syabu  tak guna taktik ko masa dia kena tangkap BERZINA dengan BINI KAWAN SENDIRI dulu....Kalu Mat Syabu kata ..."Saya berzina dengan BINI KAWAN SAYA adalah satu MAJLIS TERTUTUP dan tidak sepatutnya menjadi PERHATIAN UMUM' ....tak ker KES NAYA TUH....!!!


Terang terang Lim Biawak menghina Negeri Johor (min: 0.34).




...lepas tu tak mengaku plak... (min: 1.01)

MEMANG SAH LIM BERLIDAH BIAWAK DAN SUDAH SEMAKIN BODOH......
KALAU PAKATAN PEMBANGKANG MEMERINTAH...SAH PAS & PKR  KENA JUAL DENGAN DAP...!!!


psst.... pada mamat yang dah mengetahui siapa aku...so...ingat yer janji janji kamu ok....

Ahad, 25 September 2011

PAS NAK LAKSANA HUDUD..SAYA SOKONG..!!!!

Sekarang sedang heboh tentang citer HUDUD pulak..!!! memang tak senang duduk para blogger memberi pendapat masing2 dan aku sang blogger kecil2an ni pun nak tumpang semangkuk gak:)  Banyak nau BOLA LAMBUNG yang diberi oleh Pakatan Pembangkang semenjak dua menjak nie...hai BN...!!! tak reti reti nak buat libasan maut ker? Tapi kena berhati hati gak...manalar tahu ni semua lakunan  saja untuk DIVERT pelbagai isu yang mereka dah tak bule nak jawab sekarang..atau cuma nak meraih kembali sokongan Melayu dan ahli PAS sendiri yang sudah semakin mual dgn perbuatan mereka melacurkan diri kepada DAP. Apapun....BUKTINYA sekarang orang dah kurang cakap tentang Mat Syabu dan Komunisnya, Si Anugay dengan kes video dan kes mahkamahnya, Si Keling DAP dengan nak tukar benderanya dan mcm mcm lagik.....
Aku memang sokong 110% bila Pok Nick Ajis kata nak laksana HUDUD di Kelantan, kalu dapat...dinegeri2 yang pakatan memerintah pun lagi baik...biar jadi contoh kat BN bagaimana nak bentuk sebuah Negara Islam yang tulin walaupun negara ini berbilang kaum...mula2 sekali selepas diluluskan, Pok Nick bulelar mendakwa Mat Syabu kerana BERZINA dengan bini kawan sendiri, ADUN Selinsing yang BERZINA didalam koc keretapi dan SUDAH TENTU Si Anugay yang BERZINA  dengan pelacur dan MELIWAT staff sendiri. Jadi walau pun kes Mat Syabu terlepas kerana kesilapan teknikal dan ADUN Selinsing kerana telah 'diampunkan' oleh Wali Selipar, tapi kes ini bulelar didengar semula mengikut undang undang HUDUD. Kalau ini dapat dilaksanakan oleh Pok Nick tanpa ada politiking, tulus ikhlas kerana menjunjung Hukum Allah, tak kiralar sabit ker tak sabit kesalahan...maka aku respek abis ngan Pok Nick
Janganlah kata BN atau Kerajaan Pusat akan menjadi penghalang kpd hasrat MURNI ini kerana menurut Perlembagaan Persekutuan, Perkara 76 (1), kerajaan negeri boleh melaksanakan sesuatu enakmen undang undang hanya dengan perkenan daripada Sultan.
Kalu si Karpal Selam tu memekak tak sokong, Si Lim Guan Eng Biawak bising2,.... Pok Nick buat pekak telinga jer...Hukum HUDUD ni pun bukannya melibatkan orang2 KAFIR HARBI mcm diaorang tu...cuma untuk orang Islam saja...so apa dia nak memekak plak...!!! Kalu dia main ngan pelacur pun tak kena Hukum HUDUD...cuma kena tampar ngan bini masing2 jer...Tapi aku kekadang heran gak, DAPig nie kadang2 bukan main lagi berceramah siap beri salam dan hadis, sampai puak2 PAS begitu teruja tepuk tangan dan bersorak tanda gembira kerana kata mereka telah berjaya mentarbiahkan DAP dan berharap mereka akan mendalami lagi agama Islam...tapi tue semua cuma BERLAKON saja,...so Pok Nick jangan lar berkecil hati... YANG PENTING...BUKTIKAN YANG POK NICK AKAN MELAKSANAKAN HUDUD DI KELANTAN DENGAN SANGAT2 BERJAYA DAN BERKESAN YANG AKAN MENJADI CONTOH KEPADA BN......AMIN

pssttt..nampaknya dh pusing balik dah dari Negara Kebajikan kepada Negara Islam semula....nampak nau mcm orang tak punya pendirian .....


Rabu, 21 September 2011

PAS SOKONG MURTAD TAPI TAK SOKONG TUKAR JALUR GEMILANG..

PAS akan menolak sebarang cadangan untuk menukar bendera rasmi negara Jalur Gemilang dalam apa jua perbincangan dan mesyuarat antara Pakatan Pembangkang. Ketua Penerangannya, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man berkata, parti tersebut tidak akan menyokong cadangan seumpama itu termasuk sekiranya disuarakan sekutu politik mereka DAP.
Itu apa yang aku terbaca dalam suratkhabar MStar disini.
Tuan Ibrahim dari PAS nie berkata perkara ini tidak akan menjadi dasar Pakatan Pembangkang sekiranya mereka memerintah nanti.
Hai...!! bule percaya ker cakap mamat nie...??? Aiiikkkk.????? mengapa isu MURTAD  PAS  bule sokong orang2 kristian DAP tu dan marah dengan tindakan JAIS, tapi hal remeh yang tak melibatkan akidah umat Islam (seperti yang mereka dakwa mereka perjuangkan) mcm dalam bab bendera nie PAS cuba nak jadi JUARA pulak..???  Hehehe...kesian pulak aku...aku beri masa 2 hari saja dari sekarang, bila DAP dah berdehem mereka PASti akan buat U turn menyokong pulak kalu ditukar bendera Jalur Gemilang kerana mereka akan dakwa Jalur Gemilang lebih nampak UMNO dan BN.
Ada pulak aku dengar penyokong haprak PAS yang mendakwa bendera Jalur Gemilang tidak Islamik kerana meniru bendera Amerika Syarikat kafir harbi...ADOYAI.!!! Wooiii Haprak..!!!...rasa aku nak lempang jer kepala lutut ko.!!!...ko ingat aku tak tau ker...otak ko ada kat kepala lutut ko kann??? aaaa.... so biar aku lempang skit kepala lutut ko agar otak ko kat dalam tu bule berfikir skit...Apa.!!!.. bendera PAS tu islamik sangat ker..???
pssttt...kalu ko tenung lama lama kat tengah2 bulatan bendera PAS...ko cuma dpt nengok satu lubang yang kosong saja...hampehh....!!! habuk pun tarak....
SUDAH TERANG LAGI BERSULUH..!!! dah memang nampak jelas ada usaha utk memurtadkan orang Islam tapi PAS dakwa mereka masih belum jelas lagi dgn isu ini walaupun Hassan Ali dah terangkan panjang lebar kpd mereka..Kebanyakan jawaban2 yg diberi hanya utk 'cover line' sja....Kesian Hassan Ali....dibiarkan bersendirian dibelasah oleh puak kafir harbi...

Selasa, 20 September 2011

GENDANG PERANG PRU13 SUDAH HAMPIR BERBUNYI...JENTERA BN SUDAH BERSEDIA KER????

Sekarang nie sedang hangat kisah video baru Anugay yang bakal meletup dipasaran..!!! Aku malas lar nak ulas hal nie panjang2 kerana kes video seks Brother Anugay nie pun dah terlalu panjang...aku sebagai orang yang tidak terlibat dalam politik pun dah naik muak dan menyampah bila disajikan dengan kisah nie...so somebody has to do something to put a fullstop on this matter..(ckp omputih sat noo!!)....nie dah lebih dari mcm citer hindustan..panjang sgt mcm xder kesudahan...takkan nk tunggu ending story : Anugay pun mampus dipanah petir ketika sedang mengentot Father Gay Kristian Malaysia yang pertama didalam jamban.....citer pun tamat dan penonton pun keluar panggung.

Aku cuma tertarik dengan keratan berita kat bawah nie...

 DAP dan Pakatan Pembangkang  sudah bersedia dengan jenteranya dan penyebaran maklumat kepada orang ramai ke peringkat akar umbi bagi menghadapi Pilihanraya Umum ke 13 yang dijangka kurang enam bulan lagi  DI SINI.

So...aku nak tanya...JENTERA BARISAN NASIONAL DAH BERSEDIA KER?????

aku dengar... cerita untuk menghadapi PRU13 memang sedang hangat diperbincangkan oleh ahli ahli UMNO terutama yang diperingkat Bahagian...tapi cerita SIAPA YANG BAKAL JADI CALUN BN...hai sampai bila korang nak INSAF NIEE!!!

Bro...zaman dah berubah...jadi korang kenalar berubah skit perangai korang tu...apa guna jadi calun kalau kalah dalam pilihanraya...

Gerak Saraf Perang Saraf korang pun dah 'out of date'...syok sendiri ajer sedangkan pembangkang dah meresap buat gerakan personal touch dgn pengundi...Aku cadangkan korang guna sistem bagaimana korang meraih undi untuk menang pemilihan diperingkat Bahagian....bab tu pandai pulak korang yer...??

BERUBAH SEBELUM DIUBAH...!!!

pssttt.... orang serang musuh pakai M16 tapi korang masih lagi guna senapang patah...





Anugay kata tak kenal Datuk Eskay...nampak benar dia MENIPU..!!!...Hai...dunia dunia...!!!!

Ahad, 18 September 2011

PAS SEDIA GANTI UMNO..???



Hahahahahaha..!!! Tergelak besar aku nengok sepanduk bodoh nie...dah semakin tak waras nampaknya PAS nie...aku rasa mungkin ada 2 sebab :-
1) Parti PAS dah tak laku lagik tu sebab PAS nak ganti jadi parti lain..
2) Dulu dia kata masuk UMNO kira masuk NERAKA...so dia nak ganti orang UMNO  masuk neraka kot..?
Kepada Tuan Rumah : ko tak payah lar nak suruh PAS ganti UMNO...ko suruh PAS ganti rumah ko jadi rumah btu lagi baik...burok nau aku nengok rumah ko nie...

TIPS UTK PENGUNDI BARU PRU13 : MELAYU MESTI BACA..!!!

HANYA UNTUK PENGUNDI MELAYU SAHAJA..!!! yag lain tu gi main jauh jauh..!!!!

Pertamanya, aku nak ucapkan tahniah kepada korang kerana akan menjadi pengundi buat first time dalam hidup korang utk PRU13 nanti...Korang kena ingat !!!, tugas dan tanggungjawab ini amat berat kerana ia akan menentukan masa depan dan arahtuju Negara Malaysia yg tercinta ini....caranya bukan mcm cara korang ambil peksa kat skolah dulu, ko main pangkah atau taram sorang pun tak kisah...lantak kau lar sebab apapun keputusan peksa tu ko sorang saja yg tanggung, tapi yang nie bro, kalu ko tersilap pangkah ...anak cucu cicit ko pun akan merasa tempiasnya...aku tau lar ramai korang belum kawin tapi ni aku citer masa akan datanglar..!!

So...biar aku skolahkan ko skit tentang bab nie...kalau ko lihat skrg nie kerajaan yang memerintah Malaysia, Kerajaan Barisan Nasional adalah terdiri dari parti teras, UMNO serta komponennya iaitu MCA, MIC, PPP dan blablabla......betul??? so kita ambek komponen yg besar jerlar...

UMNO = Parti orang Melayu (kita lar!!) yang menjadi tunggak BN.
MCA    = Parti orang Cina
MIC      = Parti orang India
PPP      = Parti orang Melayu, Cina, India (1 Msia maaa!!)

Sooo...walau apa pun terjadi, BN tetap akan dikuasai oleh Melayu yang akan menjaga hak hak orang Melayu tanpa melupakan hak kaum Cina, India dan lain lain nie....ini adalah fakta.... ko sendiri secara langsung telah mendapat nikmat hidup aman damai dari ko kechik sampai lar ko tak kechik lagi skrg...ada tak ko kebulor tak makan sebab mak ayah ko tak mampu nak sara hidup ko??? takder kan??? bagussss.....!!!

Sekarang meh kita lihat Kerajaan Bayangan Pakatan Pembangkang nie...

DAP = dikuasai oleh orang Cina tapi kaum lain boleh masuk parti ini.
PKR = dikuasi oleh orang Melayu tapi kaum lain boleh masuk parti ini.
PAS = dikuasai oleh orang Melayu @ Islam.

Aku anggap diaorang tak pakai parti teras dan parti komponen...dia orang akan pakai KASTA... :)
DAP akan jadi parti kasta teratas dalam pakatan ni, diikuti dengan PKR dan lasttttttt sekali PAS lar..dapat tak ko bayangkan kalu DAP menerajui kerajaan...kalu tak dapat aku nk kau turunkan kepala korang kebawah kat peta Malaysia dan nengok Singapura yang dipimpin oleh Cina....Haaa!!! macam tu lar yang akan jadi kat kita orang Melayu sebagaimana yg terjadi kat sedara2 Melayu kita di Singapura...DIVIDE N RULE..!!! Baru perintah negeri Pulau Pinang jer diaorang dah tekan orang Melayu beb...kalu nak tahu apa yang diaorg buat kat Melayu Pulau Pinang, rajin rajinlar korang surf internet yer...!!!

Kalu korang nak bergantung harap kepada PKR, mungkin sekarang bule skit lar sebab sekarang masih dikuasai oleh DATUK SERI ANWAR BIN IBRAHIM. Kalu ko kata dia bagai SUCI DALAM DEBU...aku tak kisah..!!! tak per... tapi yang aku kisah kan adalah kerajaan pakatan ni akan dikuasai oleh Cina DAP (serpihan PAP)...ko kata takper Anwar Berahim akan kontrol semua...tapi sampai bila????....sekarang bule lar...10 thn lagik??? 20 thn lagik??? Anwr ni hidup lagik ker? aku konfirm bila Anwar dah padammm....PKR satu hari nanti akan dikuasai oleh Cina laknaktullah mcm Tian Chua tuee..!!!
Kalo korang nak bergantung pada PAS...pi main jauh jauh lar..!!! PAS tak akan ada suara pun dalam kerajaan pakatan nie...suara untuk berdehem pun dia takder...inikan pula suara untuk BERSUARA...menjaga kepentingan bangsa kita BANGSA MELAYU SERTA AGAMA ISLAM...!!!

Aku pun kekadang geram gak ngan BN terutama UMNO...tapi percayalah ...burok burok UMNO pun, kepentingan agama Islam dan bangsa Melayu akan tetap dipertahankan juga...baik baik Pakatan Pembangkang, hanyalah untuk sementara saja...coz mereka akan tunjukkan taring bila sudah berkuasa...
SESAL DAHULU PENDAPATAN SESAL KEMUDIAN TIADA GUNA.BILA SUDAH HILANG SEGALANYA, TAK MUNGKIN KITA AKAN DAPAT KEMBALI...YA!! AMAT SUKAR!!!..FIKIR FIKIRKAN LAH..!!! 
psstt....ini pendapat aku...tak nak terima TERPULANGLAR...
....sorry aku bukan sengaja atau buat buat...Aku rasa mcm nak MUNTAH plak bila sebut nama penuh Anugay kat atas tadi....8-))...






Sabtu, 17 September 2011

KELING INI MENGHINA JALUR GEMILANG..!!!

Terlebih dahulu aku nak ucapkan Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan Negara Malaysia yang ke 54...semuga kita sentiasa bersyukur dengan apa yang kita kecapi hari ini dan selama ini...tetapi bro...dalam pada kita menyambut Hari Kemerdekaan Negara ada juga sibahalol dari Pakatan Pembangkang yang sempat menghina Jalur Gemilang, bendera Malaysia yang sgt2 kita sanjungi ini...
Keling nie namanya Manoharan Malayalam ADUN dari Pakatan Pembangkang...Aku pun malas lar nak ulas panjang panjang, korang nengoklar sendiri tahap pemikiran diaorang dan betapa bencinya diaorang dengan orang UMNO @ Melayu. Korang bayangkan bagaimana rupa bentuk bendera Malaysia kalau diaorang memerintah??? Silap silap ada gambar kuil dengan salib menggantikan bulan dan bintang....PIKIR PIKIRKANLAR WAHAI BANGSAKU...BANGSA MELAYU..!!!!


Rupa rupanya ahli DAP sendiri pun tak berapa setuju dengan pendapat sibahalol nie...padan muka dia..!!!

psst...kalau korang jumpa mamat keling nie...korang kahakkan saja muka dia ok...PARIA betul..!!! semua benda nak dipolitikkan...!!!!




Jumaat, 16 September 2011

DIHAPUSKAN..???? MEMANG SAH KENA PACKING KELUAR PUTRAJAYA...

Isshhh...!!!! geramnya aku ngan Najib ni...dia terlalu hendakkan undi Cina hinggakan dia memijak mijak dan membakulsampahkan undi Melayu...Aku tak nampak apa advantage yang kerajaan dapat dari tindakan ini. Kata DS Najib apa yang berlaku ialah sesiapa yang buat kacau di negara ini akan juga ditangkap tetapi dalam tempoh 60 hari sahaja. Selepas itu pihak MAHKAMAH yang akan memutuskan dia bersalah atau tidak berdasar UNDANG2 negara....dan kata Najib lagi...bahawa pihak KERAJAAN sebenarnya telah memindahkan bebanan ini kepada bidang KEHAKIMAN ...dan kata Najib lagi...dua undang undang baru akan digubal bagi menggantikan ISA..
Perghh!!!sedap cakap yer...nak gubal dua undang undang baru....ada majoriti 2/3 ker nak gubal nih? Apasai tak modified jer undang undang ISA sedia ada yang boleh digunapakai selari ngan dua undang undang baru tu...???? Woii....!!! Amerika ngan Singapura pun guna pendekatan serupa mcm  ISA laar...tapi nama jer lain..!!
Aku dengar semangat  blogger blogger Pro BN  terus down dengar pengumuman Najib ni...memang sah diaorang kata BN tak nak menang PRU13. Aku rasa mungkin ada sebab sebab sampingan kenapa langkah ini diambil...yang aku boleh pikir lar :-

1) DS Najib nak selamatkan sepupu dia, Hishamudin Menteri Amaran kerana dikatakan takder teloq untuk guna akta ISA....so bila ISA  dah takder org tak bule marah dia lagi...
2) DS Najib memang tahu Pembangkang akan memerintah...so dia hapuskan dulu ISA agar akta itu tidak digunakan kepada dia bila dia packing keluar dari Putrajaya nanti.

pssttt....aku memang sayang UMNO tapi aku sedih lihat sesetengah pemimpin pemimpin UMNO...aku dah mula rasa seperti.. yang dikejar tak dapat, yang dikendong sudah mula berciciran....APAKAH NASIK SUDAH MENJADI BUBUR...????....

Khamis, 15 September 2011

MAKAN HATI TAK DAPAT JADI SENATOR YER BANG!!!







Ucapan Tahniah kepada YB Senator Baharudin bin Abu Bakar merangkap Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Alor Gajah yang telah dilantik sebagai Senator baru baru ini...Aku dengar ramai yang makan hati berulam jantung mengenangkan nasib mereka kerana dok mengidam jawatan YB Senator kita nie tapi tak dapek.....Erm..macam macam fakta diaorang keluarkan, macam macam dalil kerana rasa tidak puas hati...
Kepada yang tidak berpuas hati tu...rilekslar bro..!!! korang anggap saja itu bukan rezeki korang..!!! ...so...jangan lar korang nak jaja rasa tak puas hati korang kesana kemari yer...nanti malu sendiri jer... :

psst...dengar dengar khabar jawatan Petugas SPR sudah mula hendak diisi...korang dah bersedia ker? Manalar tahu kalu tak dpt jadi Senator...korang jadi Wakil Rakyat ker...hehehehehe...

Rabu, 14 September 2011

LARANGAN BINCANG ISU KOMUNISME...

Ahli MangkukAyun Keadilan (AMK) minta orang ramai atau mana mana NGO jangan bincang lagi bab bab Komunisme yang dicetuskan oleh Mat Syabu...dia juga kata rakyat dh muak lar dengar cerita nie dan jemu dengan lapuran polis yang dibuat NGO..
Hahaha.!!!!..naik tergelak juga aku dengar statement mamat bangang nie...OOOOooo!!!...bila kau dah tak boleh jawab dengan sebahagian besar rakyat yang marah dengan kenyataan kawan kau Mat Syabu Kaki Ngentot Bini Kawan Sendiri tu, kau katalah rakyat dah jemu yer!!!...sebenarnya korang dah tak ada apa apa alasan dah nak diberi, takder fakta pun yang boleh menguatkan statement Mat Syabu yang mengatakan komunis yang membunuh beribu ribu orang Melayu dengan kejam dulu adalah pejuang kemerdekaan...dengan kata lain korang semua dah mati akal !!!...dah kantoi.!!!.sudah tu terlepas pandang pulak bahawa begitu ramai rupanya mereka mereka yang memegang pensil dan kertas undi PRU13 adalah terdiri daripada ahli keluarga, anak, cucu, cicit,  atau mereka yang terlibat secara langsung mempertahankan kedaulatan negara semasa zaman komunis dulu...

psssttt...Terlajak perahu boleh diundur, terlajak ngentot bini orang Mat Syabu kata boleh selamba2 bersumpah junjung quran ...ermmm...tapi kalau terlajak kata...dah takder gear gostan beb...!!!


Hentikan polemik isu komunisme: AMK (SINAR HARIAN) SEREMBAN - Semua pihak terutama pertubuhan bukan kerajaan (NGO) didesak menghentikan polemik isu komunisme yang hangat diperdebatkan.Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) negeri, Mohd Nazree Mohd Yunos berkata, sebahagian besar rakyat juga didakwa muak dan jemu dengan laporan polis dibuat NGO.
“Sepatutnya isu komunisme dibincangkan secara intelektual dan bukannya dipolitikkan kerana tindakan itu tidak tepat.
“Kita tidak mahu isu ini mengganggu keharmonian masyarakat pelbagai kaum di negara ini,” katanya.
Menurutnya, NGO di negara ini sepatutnya memberi tumpuan terhadap isu yang dilihat membebankan rakyat seperti harga barangan keperluan yang semakin meningkat.

LINK
Hentikan polemik isu komunisme: AMK (SINAR HARIAN)

Isnin, 12 September 2011

MAT SABUN TAK SEPATUTNYA DIFITNAH SEBEGINI...!!!!!


Kalau aku tak tulis tajuk macam ni...mungkin korang tak nak baca...tapi dah terlanjur tu...sudi sudikanlar yer...
Mat Sabunn kaki seks jugak yer? Geli pulak aku nengok video ni...suara tu macam Hj Bakhil dalam Labu Labi pun ader...Bila Mat Sabun ni cakap Tun Mahathir maki hamun dia...aku memang tak percaya langsung..kalau dia tu memang lar selalu maki hamun orang...Hai apa nak jadi kau nih...kau rembat bini kawan sendiri pastu dah ngentot kau tak nak basuh muka kau tu biar bau dia melekat kat muka kau...Eeeee!! pengotor betul kau ni Mat Syabu (oppss!!) haram jadah !!...Sanggup lak tu suruh si Normah ni junjung Al Quran..nak menyelamatkan keadaan..kata Mat Sabu takper......Keadaan kepala bapak kau...!!! kau dh buat maksiat nk cuba lepas diri plak yer? Kau terlepas pun sebab masalah teknikal. Perbuatan khalwat dan bersekedudukan kau tu tetap berlaku sebenarnya... Itular taraf kau sanggup lakukan apa saja agar kau terlepas...kat dunia ni boleh lar lepas...kat AKHIRAT..macamana arrr!!!
Tapi aku rasa Mat Sabu lahanat ni, yang kena buang masa belajar kat ITM sebab bodoh ...masih boleh kira baik sikit jer dari tuan dia Si Anugay Peliwat tu...coz dia cuma cari lubung yang terbelah saja bukan macam Si Anugay tu...lubang yang terbelah atau lubang yang bulat...dua dua dia sondol...hahaha..!!
Aku harap siapa siapa yang sokong dia tonton lar habis habis video ni dan jangan pulak kata ni besi tak bule bercakap...coz video ni memang bercakap....
Janganlah kita tersalah pilih pemimpin..
Kita amat berterimakasih kepada nenek moyong kita diatas keamanan dan kenikmatan yang kita warisi pada hari ini...jangan pula cucu cicit kita menyumpah seranah kepada kita diatas tindakan kurang bijak kita bergaduh sesama Melayu sehingga bumi tercinta ini tergadai ketangan Cina Al Kafirunnnn..pada hari kemudian......

FIKIR FIKIR KAN KERANA BANGSA CINA SEDANG DOK MENTERTAWAKAN KITA beb...

psst...buat maksiat tapi dalam phone siap beri beri salam lagi...!!! memang perangai tahap paria...

JANGAN TENGOK KUALITI BUKU HANYA MELALUI KULIT BUKU NGOKKK!!!

\
Walaupun aku ni orang Melayu...tapi kadang kadang aku rasa heran campur geram dengan sesetengah Melayu yang bodoh tak bertempat ni...Macamana dia orang boleh buta hati, buta minda...ikut saja si anugay tu...Korang tengok muka dia suci jer yer? erm tapi percaya lar...jangan tengok orang dari luaran jer...dalaman belum tentu lagi beb...
Mungkin aku nak berkongsi skit pengalaman ngan korang lar...Tempat aku kerja dulu...lama dulu tuh..!! adalah sorang mamat rakan sekerja aku ni (orang Cina)...nampak biasa jer dia...satu hari dia ajak aku jalan raya Cina kat rumah dia...sampai kat rumah dia, bini dia dah keluar, so tinggal aku ngan dia ajer lar...macam rumah terbuka biasa, dia pun bagi aku minum air oren ngan kuih raya dia tu...(aku cuma makan  kacang jer...he3)...Tetiba aku jadi terperanjat beruk jap bila dia mintak nak isap alat kelamin aku...Eeeiiii geli lak aku dengar...biar betul kau ni..!! dah lama kau buat kerja macam ni ker? Dia ngaku pulak tu dia selalu hisap kote bangla, siap dia bagi duit lagi nk tutup mulut Bangla tu... Dia pun nak bagi aku 50hengget sebab nk isap tut tut aku lar...aku kata'KAU JANGAN BUAT KERJA GILA!!!'.Esok kat tempat kerja dia buat selamba jer mcm xder apa apa berlaku...
so...kawan kawan...moral of the story is...DONT JUDGE THE BOOKS BY ITS COVER beb...Kalau si anugay tu...aku rasa2 dia memang kuat seks...anak pun gamai...mana ada menteri anak ramai...satu orang dua org tu biasa jer...lagi pun aku tengok muka dia sama macam mamat cina kawan gua ni....keh keh keh.Ini cerita betul beb...korang jangan ingat aku saja karang erk...

pssstttt....Najihah...okey x? :8-))))