Khamis, 19 April 2012

BATAL SAMAN..??? NALLA SUDAH DAPAT LESEN BESARR...!!!


ANWAR BATALKAN SAMAN TERHADAP NALLA TETAPI SEBALIKNYA MENERUSKAN SAMAN TERHADAP UTUSAN MALAYSIA...!!!
HAHAHA...!!! TERGELAK aku bila dapat tahu CERITA nih..!!! 
Pihak yang MENGELUARKAN kenyataan Anwar seorang BISEKSUAL tidak disaman tetapi pihak yang cuma MELAPURKAN kenyataan itu pulak DISAMAN...
Nampak benau Anwar TAKUT tahap CIPAN terhadap kawan baik dia suatu masa dahulu yang bernama NALLAKARUPAN..!! Alasan yang DIBERI kerana mahu FOKUS kepada pilihanraya juga agak LONGGAR...kerana aku anggap kalau Anwar SAMAN mungkin dia boleh dapatkan perintah mahkamah untuk MENGHALANG Datuk Nalla dari membuat sebarang kenyataan berhubung perkara ini terutama sewaktu kempen pilihanraya bermula...
Jadi sekarang nampaknya Datuk Nalla BOLEH CAKAP apa sajer yang dia SUKA kerana ternyata Anwar memang TAKDER TELOQ untuk BERHADAPAN dengan Datuk Nalla...

Seingat aku Datuk Nalla pernah berkata sewaktu ditanya mengenai BAHAN2 BUKTI yang ada dalam SIMPANAN beliau......

"GAMBAR..??? Saya bukan ada satu gambar...tapi BANYAK gambar...!!! VIDEO..??? Saya bukan ada satu VIDEO...tapi BANYAKKKKKKK video.!!! "

Apa tunggu lagik Datuk Nalla...!!! BURAI KAN SAJER BUKTI2 ITU UNTUK DINILAI OLEH RAKYAT...!!!!



 pssttt.......MUNGKIN ada yang akan berkata TAK BAIK dedahkan AIB orang...,!!! Kalau GAMBAR dan VIDEO tu KELUAR, aku bukan nak suruh korang nengok sampai terkeluar AIR korang...!!! Aku nak korang THINK OUT OF THE BOX..(chewwahhh..!!!) Aku nak korang BERFIKIR apakah orang JENIS begini yang hendak diANGKAT sebagai KETUA NEGARA...???? Bagi aku sebagai KETUA KAMPUNG pun dia TAK LAYAKKK...!!! hehehe...!!!

3 ulasan:

  1. Lepas ni meletop la KOMPILASI DOLL-DOLL.. wakakaka

    BalasPadam
  2. sajer jer nuar batal saman....elak masuk court....kuasa court lebih power utk dedah bukti yg nalla ada tu....

    ini mainan (trategi@ mengelat)nuar dan pasukan peguam dia nie.....dan teruskan saman utusan pulak kerna melapur kenyataan nalla...utusan tiada bukti spt mana nalla ada bukti!!...nuar bijak dan cuba perbodohkan penyokong dia jer!!

    pasti nuar akan spin@playsafe..bukan takut tapi nak matikan 'amukkan' nalla....?hehehe...

    bijak bijak!! konon-konon nyer!!!

    BalasPadam
  3. video main dgn chinadoll tu....apa jadi?...nampak yg menang pelaku...yg mendedah
    dijadikan liabiliti kerna spin berlebihan pihak
    PR....utk menghalalkan kesongsangan pemimpin dia...

    tapi main aiskrim nie taknak berlaku pisang berbuah dua kali...tu yg nalla nak dedahkan didalam mahkamah...

    pihak disaman pulak yg menanti saman@dipintu mahkamah...yg menyaman berdiam diri....bacullah namanya!!

    BalasPadam