Khamis, 29 November 2012

AKU G7 PAU 2012 : SIAPA SABOTAJ SIAPA ???

Setelah berusaha 'keras' menawarkan diri sebagai PERWAKILAN SAH ke Perhimpunan Agung UMNO, akhirnya hari yang dinantikan menjelma tiba. Aku dapat rasakan inilar Perhimpunan Agung yang amat penting dalam sejarah penubuhan UMNO yang secara tidak langsung akan menentukan survival politik dan nasib bangsa Melayu itu sendiri.

Di hari pertama DS Najib telah menyampaikan ucapan selaku Presiden UMNO dan bagi aku apa yang menariknya didalam membahaskan Ucapan Dasar Presiden, semua telah menyatakan komitmen untuk akur dengan keputusan kepimpinan tertinggi parti didalam memilih calon yang dikatakan sebagai WININGABLE CANDIDATE.,,!!! Perghhhh!  cayalah semua !!! tapi bule percaya kerrrr  ???? atau kat mulut jer cakap sokong ???
Kawan aku ada cakap lar, sekarang ini banyak usaha usaha yang sedang dilakukan oleh beberapa individu untuk MELOBI agar nama mereka NAIK jadi CALON padahal jelas MAMAT ni sebenarnya banyak masalah dan mempunyai REKOD peribadi yang amat buruk. Kawan aku cakap gak, baru baru ini telah diadakan satu pertemuan SULIT (banyaklar sulit ko tuh,,,!!! ) diKuala Lumpur diantara salah seorang YDP PBT Melaka yang mendakwa ada 'kabel',,,,, dengan 3 orang individu yang sudah bercita cita besar untuk menjadi ADUN di Parlimen A*#* #+j#* ,,,,,  dan usaha usaha ini mendapat 'restu' dari yang boleh beri 'restu',,hehhe !!! Ermmmm,,,,tak tahular aku samada DAKWAAN kawan aku ni betul ker tidak.
Cuma aku dapat nyatakan disini bahawa dengan memberikan ISYARAT yang SALAH mengenai Bakal Winingable Candidate kepada kepimpinan pusat, itu juga adalah merupakan perbuatan MENSABOTAJ PARTI dan jelas mereka2 ini telah meletakkan kepentingan tembolok sendiri melebihi dari kepentingan parti.

psstt : Erm,,,, tak serik serik nampaknya korang yer,,,,!!!!




1 ulasan:

  1. Biasalah mereka2 nie jenis yang asal boleh jer,janji mereka ada agenda sendiri untuk kepentingan diri mereka sendiri....

    BalasPadam